Soyalı besinler sperm sayısını arttırıyor

Cumartesi, Mayıs 3, 2008, 11:19
Kategorisi: Beslenme, Cinsel YaÅŸam 0 Yorum var.

Soyalı besinler sperm sayısını arttırıyor

Güçlü kemiklere ve dişlere sahip olmanıza yardımcı olan D vitaminin her gün yeni faydaları ortaya çıkıyor. Harvard Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaya göre; D vitamini ölüm riskini de azaltıyor. Erkekler üzerinde yapılan bir diğer araştırmaya göre ise her gün yarım yemek tabağı soya yiyen erkeklerin sperm sayısı artıyor. Her gün soyalı ürünler tüketen erkeklerin sperm sayıları; yemeyenlere oranla yüzde 40 daha fazla.



Bu konuya hemen yorum yazabilirsiniz, yada web sitenize bu konunun linkini ekleyebilirsiniz.

Yorum Yazın