<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	>
<channel>
	<title>Asit Dişlere Zarar Veriyor yazısına yapılan yorumlar</title>
	<atom:link href="http://www.gencyasam.net/asit-dislere-zarar-veriyor-109.html/feed" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.gencyasam.net/asit-dislere-zarar-veriyor-109.html</link>
	<description></description>
	<pubDate>Tue, 02 Dec 2008 01:04:45 +0000</pubDate>
	<generator>http://wordpress.org/?v=2.6</generator>
		<item>
		<title>admin tarafından</title>
		<link>http://www.gencyasam.net/asit-dislere-zarar-veriyor-109.html#comment-177</link>
		<dc:creator>admin</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 28 Apr 2008 15:38:09 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.gencyasam.net/asit-dislere-zarar-veriyor-109.html#comment-177</guid>
		<description>Sevgili Aslı Hanım 

"Kolalı içeceklerin esas zararlı etkisi ise kemikler üzerinde oluyor. Bundan 3 yıl önce Amerikan Tabipler Birliği’nin Çocuk Sağlığı Dergisi’nde kolalı içecek alışkanlığının lise öğrencisi kızlarda kemik kırıkları sıklığını 3 kat arttırdığını gösteren bir araştırma yayımlandı. Daha önce benzer yazılar yayımlayan bu araştırmacı, kolalı içecekler içindeki yüksek miktardaki fosforun kan fosforunu yükselterek kemiklerden kalsiyum kemiren paratiroid hormonu düzeyini arttırdığını ve bir süre sonra kalsiyumu azalan kemiklerin sağlamlıklarını yitirdiklerini öne sürdü."</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Sevgili Aslı Hanım </p>
<p>&#8220;Kolalı içeceklerin esas zararlı etkisi ise kemikler üzerinde oluyor. Bundan 3 yıl önce Amerikan Tabipler Birliği’nin Çocuk Sağlığı Dergisi’nde kolalı içecek alışkanlığının lise öğrencisi kızlarda kemik kırıkları sıklığını 3 kat arttırdığını gösteren bir araştırma yayımlandı. Daha önce benzer yazılar yayımlayan bu araştırmacı, kolalı içecekler içindeki yüksek miktardaki fosforun kan fosforunu yükselterek kemiklerden kalsiyum kemiren paratiroid hormonu düzeyini arttırdığını ve bir süre sonra kalsiyumu azalan kemiklerin sağlamlıklarını yitirdiklerini öne sürdü.&#8221;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>aslı tarafından</title>
		<link>http://www.gencyasam.net/asit-dislere-zarar-veriyor-109.html#comment-176</link>
		<dc:creator>aslı</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 27 Apr 2008 08:25:52 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.gencyasam.net/asit-dislere-zarar-veriyor-109.html#comment-176</guid>
		<description>peki ya kemiklere zararı nedir</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>peki ya kemiklere zararı nedir</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
